ویلچر ایزی موبیل

ویلچر اکتیو چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویلچر اکتیو چند ویژگی کلیدی دارند که آن‌ها را برای کاربران  محبوب می‌کند. احتمالاً اخیراً ویلچرهای فعال بیشتری را مشاهده کرده‌اید  این ویلچرها در بین ورزشکاران پاراتولتیک و پارالمپیک محبوب هستند. آن‌ها بسیار سبک‌تر و سریع‌تر از ویلچرهای دستی سنتی هستند و کاربران احساس راحتی بیشتری با آن‌ها دارند. اما قبل از استفاده و خریداری این محصولات نیاز است که ابتدا با آن ها آشنا شوید بر همین اساس در این مطلب قصد داریم شما را با ویلچر اکتیو و ویژگی‌های آن آشنا کنیم.
 
 
 

مهم‌ترین ویژگی‌های ویلچر اکتیو

 
با توجه به اینکه این نوع ویلچرها ویژگی‌های متعدد و فراوانی دارند به   مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. با بررسی ویژگی‌ها شما قادر خواهید بود با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصولات کنید.
 

• قاب‌های کوچکتر

یکی از مشخص‌ترین ویژگی‌های ویلچرهای اکتیو اندازه قاب جمع و جور است،  برخی از قاب‌های  ویلچر اکتیو را می‌توان برای صرفه جویی در فضا جمع کرد. این امر برای به حداقل رساندن میزان تلاش شما برای هل دادن صندلی است. مکانیزم تاشو در قاب ویلچر می‌تواند حرکت به جلو و مانور را کمی دشوارتر کند، در حالی که کار با این ویلچرها بسیار آسان  است.
 فریم‌های ویلچر اکتیو نیز به‌ طور قابل‌ توجهی سبک‌ تر از یک صندلی چرخدار معمولی هستند. بسیاری از مدل‌های ویلچر اکتیو با استفاده از آلومینیوم ساخته می‌شوند که گاهی اوقات کمی گران‌تر بوده  اما بسیار سبک‌تر از فولاد است پس ارزش خرید دارد. این نوع طراحی باعث می‌شود صندلی را  با تلاش کمتری حرکت دهید و  فشار و مانور دادن بسیار آسان‌تر است.
 

• چرخ‌های بزرگتر

 
 چرخ‌های عقب روی  ویلچر اکتیو معمولاً بزرگ‌تر از چرخ‌های ویلچر دستی سنتی هستند. این طراحی  دسترسی کاربر به چرخ‌ها و هل دادن خود را به جلو بسیار آسان‌تر می‌کند. چرخ‌های بزرگ‌تر نیز میزان تلاشی را که هنگام هل دادن صندلی نیاز است را به حداقل می‌رساند. کاربر می‌تواند از دامنه حرکتی بزرگ‌تری برای ایجاد حرکت بیشتر به جلو استفاده کند.
بنابراین حرکت بیشتری را با ویلچر اکتیو خود انجام می‌دهد، چرخ‌های عقب نیز می‌توانند به جلو حرکت داده شوند. تا چرخ‌ های جلو به راحتی از روی زمین بلند شوند و حرکت در حاشیه‌ ها و زمین‌ های ناهموار ساده‌تر شود. چرخ‌های یک  ویلچر اکتیو نیز می‌توانند خمیده شوند  این بدان معنی است که آنها با زاویه ای به صندلی ثابت می‌شوند، به‌طوری که پایین چرخ کمی دورتر از قسمت بالایی قرار دارد.
 

• پشتی‌های پایین

ویلچرهای اکتیو نیز نسبت به مدل‌های دیگر دارای پشتی پایین‌تری هستند. این کار برای ایجاد فضای بیشتری در اطراف قسمت بالایی پشت و شانه‌ها است.  تکیه گاه روی صندلی کاربر فعال به اندازه کافی پایین است تا حرکت و رانش بالاتنه را تسهیل کند، اما حمایت کافی از کمر را نیز فراهم می‌کند.
 

چگونه ویلچر اکتیو باکیفیت را خریداری کنیم؟

 
شما قادر خواهید بود این محصولات را به‌صورت حضوری و آنلاین تهیه کنید البته اگر زمان کافی برای خرید حضوری را ندارید می‌توانید نهایت بهره را از خرید آنلاین ببرید.  برای خرید آنلاین فقط کافی است که شما به صفحه خرید مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید.  معمولاً در صفحه خرید تمام مشخصات محصول به‌طور کامل ذکر شده است که شما را به را راهنمایی می‌کند.  همچنین این محصولات در خرید آنلاین به موقعیتی که شما تعیین می‌کنید خیلی سریع ارسال خواهند شد‌ پس خرید آنلاین بهترین گزینه برای تهیه ویلچر اکتیو به حساب می‌آید.
 

هزینه تهیه ویلچر اکتیو

 
عوامل بسیار زیادی در قیمت ویلچر فعال تاثیرگذار از  این عوامل می‌توان به برند سازنده این محصولات اشاره کرد. شرکت‌های معتبر و شناخته شده محصولات را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند البته این قیمت نشان دهنده کیفیت این محصولات است. البته مجموعه عرضه کننده این محصول نیز در قیمت آن نقش بسزایی دارد اگر این محصولات را از بدون واسطه و از مراکز اصلی تهیه کنید قطعاً مبلغی کمتر را پرداخت خواهید کرد. اما به‌طور کلی ویلچرهای اکتیو با توجه به کارایی بی‌نظیری که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و شما با پرداخت هزینه نه چندان زیاد قادر  خواهید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصولات بهره ببرید.
 

سخن پایانی

 
در این مطلب به بررسی ویژگی‌ های ویلچر اکتیو پرداختیم این محصولات بسیار سبک هستند و استفاده از آن‌ها راحت است. ویلچرهای  اکتیو نوع جدید ویلچر هستند و با تکنولوژی روز ساخته شده‌اند. در صورت تمایل شما قادر هستید انواع این محصولات را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. اما  تا حد امکان توجه داشته باشید که محصولات باکیفیت را خریداری کنید.  اگر قصد خرید ویلچر برقی را دارید از طریق همین سایت قادر خواهید بود که اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.
سایت ایزی موبیل  انواع ویلچر برقی را به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلد هایی را که نشان داده می شود انتخاب کنید. سایر فیلد ها پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، درگ و دراپ کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای مخفی کردن نوار مقایسه ، به سمت بیرون کلیک کنید
مقایسه