ویلچر ایزی موبیل

ویلچر مخصوص هواپیما

یکی از دغدغه‌هایی که افراد معمول و ناتوان جسمی برای سفر با آن روبرو هستند، استفاده و به همراه بردن ویلچر در هواپیما است. برخی از افراد ممکن است به دلایل مختلف مثل ژنتیک، افزایش سن، عمل‌های جراحی، تصادف و … قادر به حرکت کردن یا راه رفتن نباشد. به همین دلیل برای سفر کردن، انجام کارهای روزانه، و رفت و آمد در شهر و … لازم است که از ویلچر استفاده کنند.

به همین دلیل زمان سفر به ویژه سفر با هواپیما باید ویلچر مخصوص هواپیما تهیه شود. برخی از شرکت‌های هواپیمایی برای امکان سفر افراد ناتوان امکان استفاده از ویلچر را فراهم کرده اند. به همین دلیل می‌توانید سفری بی دغدغه و آرام و لذت بخش را تجربه کنید. همچنین برخی از هواپیماها دارای ویلچر هواپیمایی هستند. به طور کلی باید زمان خرید ویلچر هواپیمایی به نکات مهمی از جمله اندازه ویلچر، وزن آن، امکان جمع شدن و … توجه داشته باشید. در این مقاله به طور کامل به نکات مهم خرید ویلچر مخصوص هواپیما و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.

ویلچر مخصوص هواپیما چیست؟

ویلچر هواپیمایی نوعی ویلچر کاربردی و مخصوص برای زمان سفر کردن افراد ناتوان و معلول است تا زمان سفر مشکل نداشته باشند. این نوع ویلچرها به گونه ای طراحی می‌شوند که امکان جدا کردن جا پایی و زیر دستی به راحتی امکان پذیر است. با این ویژگی به راحتی می‌توانید ویلچر را جمع کرده و کنار خود قرار دهید و روی صندلی هواپیما بنشینید. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های بسیار مطلوب این نوع ویلچر وزن سبک و مناسب آن است. این نوع ویلچرهای نسل جدید امکان تنظیم درست نشستن و راحتی آن است.

این نوع ویلچرها گزینه‌های تنظیم زیاد و کاربردی مهمی دارد که به راحتی کاربر کمک می‌کند. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده برای راحتی کاربر اقدام به تولید ویلچرهای کاربر پسند می‌کند. ویلچر هواپیمایی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته با استفاده از الیاف کربن ساخته می‌شود. به همین جهت وزن وزن آن نسبتاً سبک و حدود ۸ کیلوگرم است.

آیا استفاده از  ویلچر در هواپیما امکان پذیر است؟

بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی برای ایجاد راحتی افراد ناتوان یا معمول امکان استفاده و به همراه بردن ویلچر را فراهم می‌کنند. با استفاده از ویلچر هواپیمایی که حرکت کردن و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است، وزن کم و مناسبی دارند. همچنین در صورت لزوم یا نداشتن هزینه‌های کافی می‌توانید ویلچر دستی تهیه کرده تا نیازی به کمک کردن دیگران نداشته باشید. علاوه بر این، این نوع ویلچرها با نیروی بدن دست یا به صورت دستی با حرکت کردن چرخ‌های عقب توسط خود فرد قابل استفاده است.

با این وجود حتی در صورتی که نیاز به کمک فرد دیگری داشته باشید، پرسنل پرواز به این افراد برای راحتی و حرکت بهتر کمک می‌کنند. قبل از اقدام به تهیه بلیط پرواز باید با شرکت هواپیمایی هماهنگ کنید. همچنین زمان خرید بلیط توجه داشته باشید که شرکت هواپیمایی با درخواست ویلچر موافقت کنند. چرا  که لازم است اندازه ای بزرگ تر برای شما در نظر بگیرند.

مزایای استفاده از  ویلچر مخصوص هواپیما

سفر کردن، رفت و آمد در شهر و حتی برخی از معابر هنوز هم برای افراد ناتوان و معلول که توان راه رفتند ندارند دشوار است. به همین دلیل خوشبختانه انواع ویلچرها با کاربری‌های مختلف، طراحی و وزن‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. برخی از افراد ممکن است به دلیل تفاوت در نوع بیماری و توان حرکت حتی نمی‌توانند از دست‌های خود برای حرکت دادن ویلچر استفاده کنند. اما ویلچرهای برقی هم برای این گونه افراد تولید می‌شود تا به راحتی فرد و آمد کنند. استفاده از ویلچر مخصوص هواپیما مزایای مختلف دیگری برای افراد ناتوان دارد.

مهم ترین مزیت آن در نظر گرفتن جایی بزرگ تر، حرکت آسان تر و حتی استفاده از سرویس بهداشتی در هواپیما است. علاوه بر این،حتی در صورتی که فضایی بزرگ تر و نشستن روی صندلی ویلچر خودتان وجود نداشته باشد، می‌توانید ویلچر هواپیمایی را جمع کرده و در کنار صندلی قرار دهید. به همین منظور می‌توانید از ویلچر هواپیمایی با وزن سبک و ویلچرهای تاشو استفاده کنید. پس از اتمام سفر و پیاده شدن از هواپیما نیز می‌توانید مجدداً زیر پایی و پشتی ویلچر را باز کرده و از آن استفاده کنید.

جمع بندی

با افزایش تولید و طراحی انواع ویلچرها با وزن و متریال‌های مختلف، امکان سفر کردن، رفت و آمد و خرید برای همه افراد معمول به راحتی امکان پذیر شده است. برای سفرهای هوایی نیز افراد ناتوان یا معمول می‌توانند به راحتی از طریق هماهنگ کردن و خرید بلیط ویژه با تهیه ویلچر مخصوص هواپیما سفر کنند. برای خرید بهتر و آسان می‌توانید با مشاوران سایت ایزی موبیل در تماس باشید تا متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید ویلچر مخصوص هواپیما کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلد هایی را که نشان داده می شود انتخاب کنید. سایر فیلد ها پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، درگ و دراپ کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای مخفی کردن نوار مقایسه ، به سمت بیرون کلیک کنید
مقایسه